✿ Hi, Si Cantik Tampan, Silalah Klik TQ✿

KHAS UNTUK ORANG TAK SOLAT!!!!!!!

Monday, September 10, 2012


#Saidina Ali kata HARAM ambik orang tak sembahyang BEKERJA ngan kita. Kalau tau ada staf kita tak smyg, suruh dia smyg. Klu dia tak mahu smyg, pecat ! Tu baru yer, tanda kita cinta kpd Allah. Kalau ada org tak mahu tunduk kpd Allah dia adalah musuh kita. Tak kira sape2..sekalipon dia tu pokkk mu atau anokkk mu mereka adalah musuh kita kerana tak mau tunduk kpd Al
lah.







#Kalau tak sembahyang, HARAM ambik buat menantu walau sah nikah. Imam Al-Ghazali kata siapa yg ambik org tak smyg buat menantunya maka dia telah BERDOSA BESAR kerana sama dgn hukum memutuskan silaturrahim kerana anak perempuan kita adalah amanah, HARAM kita bg ke org fasik yg tak mahu tunduk ke Allah. 









Org yg xmau tunduk dan sujud kpd Allah LEBIH JAHAT dpd IBLIS kerana iblis sujud kpd Allah. Iblis xmau sujud ke Nabi Adam jer, kalau Allah suruh iblis sujud kpdNya, iblis akan sujud, tak engkar sikit pon. Maka, org tak mahu sembahyang, tak mahu sujud kpd Allah dia lebih jahat dpd syaitan laknatullah.

Ustaz Azhar Idrus ( Original ) }
"



Nota Saya:
Saya meluat dan benci sangat dengan sesetengah lelaki waktu sembahyang  Jumaat dia duduk dibelakang Masjid sambil merokok atau lepak dan sembang. Jemaah selesai sembahyang dia pon turut balik ke rumah bersama dengan jemaah yang selesai solat jumaat, tak tahulah mereka ni datang ke Masjid untuk apa, setakat duduk buat semak belakang masjid buat apa, sembahyang pun tidak, menipu kat mak bapak buat hape, at least terlepas dosa mak bapak dia menyuruh anak ke masjid untuk solat, bagi cadangan saya pihak berkuasa perempuan atau non-muslim patut menjadi 'pengawas' sewaktu solat jumaat, confirm penuh masjid orang bersolat :)


Suka? Klik La Like

Comments
0 Comments
    
    

0 500 mendoakan Amira Cemerlang Dunia dan Akhirat:

 

! ✿AMIRA STUDIO✿ ! Copyright © 2011