✿ Hi, Si Cantik Tampan, Silalah Klik TQ✿

Saya Mula Berblogging Kembali

Saturday, September 8, 2012

Assalamualaikum, sudah lama saya mem"privacy"kan blog saya kerana ada masalah tertentu, rindu juga untuk berblogging kembali, kali ini saya cuba untuk start berblogging tapi tidaklah serancak seperti dahulu, banyak perkara yang perlu saya berikan lebih commitment  seperti kerjaya (seorang suri rumah je), anak-anak, suami dan keluarga. Mungkin ada rakan-rakan blogger yang sudah terlupa pada saya, mungkin ada yang telah Unfollow saya, tidak mengapa, itu adalah hak setiap individu. 


Oh ya, jika korang perasan bahawa entry-entry yang lepas-lepas sudah tiada, sebenarnya saya telah memprivacykan entry-entry tersebut, saya ingin memulakan dengan gaya penulisan yang baru yang lebih ok sikit lah dari dulu, (macam la sekarang cool sangat hehe). Oleh kerana terlalu lama meninggalkan alam persekolahan ayat karangan pon dah tunggang terbalik. Tapi tak pe lah asalkan pembaca faham kan? hehe


Okeyh, sampai disini saja dulu ya semua, Assalamualaikum



Suka? Klik La Like

Comments
1 Comments
    
    

1 500 mendoakan Amira Cemerlang Dunia dan Akhirat:

Jiarizaira Jiarizaira on September 9, 2012 at 4:58 PM said...

selamat kembali berblogging....

 

! ✿AMIRA STUDIO✿ ! Copyright © 2011